TDI dzinējs
TDI dzinējs

TDIPirms 25 gadiem izveidojis pamatus jaunam TDI sistēmas kārtas “sūkņveida- smidzinātāja” dīzeļdzinējam, “Volkswagen” koncerns ieņēma pirmās pozīcijas ražošanas tehnoloģijā starp dīzeļdzinējiem. Šīs sistēmas priekšrocība – ne tikai neticami mazs degvielas patēriņš, bet ir arī nodrošināta lielāka jauda griezes momentā, tāpat maza gāzes izplūdes emisija (š, g, TDI dzinēja toksiskums pēc Eiropas standartiem atbilst EU3 normai).

 

TDI dzinēju priekšrocības:

  • Nozīmīgi lielāks degvielas iesmidzināšanas spiediens kā citās sistēmās (TDI –2050 bari “Common Rail” – 1350 bari)
  • Degvielas smidzinātāja un sūkņa apvienojums ļauj precīzi kontrolēt iesmidzināšanas procesu; sasniedzams lielāks griezes moments un uzlabojams dzinēja elastīgums
  • “Mīksts” degšanas process, tādēļ primārās iesmidzināšanas mērķis ir ievērojami samazināt troksni, sadegot degvielai un līdz minimumam samazināt azota oksīdu daudzumu izplūdes gāzē.
  • Lielākais lietderības koeficients starp visām dīzeļu degvielas iesmidzināšanas sistēmām, efektīgākie dzinēji savā klasē pēc degvielas patēriņa

 

TDIV10 TDI

Jaunais “Volkswagen” inženieru ražojums, - kuram nav analoga V10 – TDI dzinējs. Tā jauda – 313 ZS, bet lielākais griezes moments – pat 750Nm! Šis agregāts tiek montēts limuzīnos Phaeton un visurgājējos Touareg.