Elektroniskā trajektorijas stabilizācijas sistēma
Elektroniskā trajektorijas stabilizācijas sistēma

ESP Elektroniskā trajektorijas stabilizācijas sistēma novērš automobiļa slīdēšanu kritiskās situācijās, ja tas uz ceļa kļūst nestabils. Jūsu automobilis ar ESP pakļausies stūres manevriem, apbraucot negaidīti radušos šķēršļus, straujos pagriezienos, kā arī uz ceļiem ar sliktu segumu.

Elektroniskā trajektorijas stabilizācijas sistēma

ESP sistēmu veido šādi komponenti
  1. Hidrauliskais mezgls ar elektronisko vadības paneli
  2. Spiediena adapters
  3. Droseļvārsta vadības modulis
  4. Dzinēja vadības panelis
  5. Kontrollampiņa un ESP/ASR sistēmas slēdzis
  6. Stūres stāvokļa adapters
  7. Virsbūves pagriešanas vertikālās ass skata leņķa un sānu paātrinājuma adapters
  8. Riteņu ātruma griešanās adapters
  9. Elektroniskais droseļvārsta pedālis (elektroniskā droseļvārsta vadība)
  10. ESP un dzinēja vadības paneļa savstarpēja iedarbība datu apstrādes nodošana tīklā


ESP sistēmu rekomendējam izslēgt šādos gadījumos

  • vēloties ‘’iešūpot’’ automobili iestigušu dziļā sniegā vai smilšainā gruntī
  • braucot ar ķēdēm
  • pārbaudot automobili uz dinamiskā stenda

ESP sistēma izslēdzama nospiežot podziņu ar uzrakstu “ESP” vadības panelī, bet ieslēdzot vēl reizi jānospiež tā pati podziņa. Iedarbinot dzinēju ESP sistēma aktivizējas automātiski.